Monday, November 21, 2011

BIRTHDAY CARD FOR MY HUBBY

Excited sangat nak tunggu reaksi my hubby bila dapat birthday card dari saya. Disebabkan en suami saya terlalu meminati chess, jadi sudah semesti lah design kadnya semuanya mengenai chess. Saya akui saya banyak menggunakan gambar2 dari hasil en google dan saya adaptasikan mengikut kesesuaian yang saya rasa sesuai untuk kad yang bakal saya hasilkan untuk suami terchenta...



kad dan scrapbook khas utk suamiku terchinta ;))
Kedua2 nih hand made ok.....[harus bagitahu gituuu....ahahaha.....fuyosss sangat lahhh......]
takkk...sebenaqnya nak bagitahu....betapa gigihnya saya buat kad dan scapbook ni untuk suami....



Ni pun handmade ok.... saya lukis di kertas lain dan tampalkan menatang tu satu per satu..... dan inilah hasilnya...... [harus bgtahu jugak.....ahahaha....adoiyaiii.....]


 
semestinya trademark ni...saya dan awak ;))

Happy dapat siapkan kad ni untuk en suami...... nanti saya akan share hasil kerja tangan saya...juga untuk suami....iaitu scrapbook..... kita jumpa di entry sebelah ok.....




Terima kasih kerana membaca entry ini =)))

No comments:

Post a Comment